Barsel – men brug bare bloggen imens!!

Kære læsere, Paris-elskere og alle, der trives på min blog,

Som I måske har bemærket er det tyndet noget ud i indlæggene de sidste måneder. Simpelthen fordi jeg den 20. april nedkom med tvillinger, to en halv måned for tidligt. Paris er derfor blevet skubbet i baggrunden, mens jeg løb frem og tilbage mellem hospitalet og alt det herhjemme.

Nu er de små kommet hjem, de trives og har fordoblet deres vægt. Men jeg har fortsat ikke meget tid at blogge, så derfor må I de næste måneder nøjes med spredte indlæg, når jeg får tid mellem bleer og amning:-)

MEN brug bare bloggen imens. Der er over 150 indlæg om alt fra hoteller til restauranter og gode oplevelser med ungerne, så I kan zappe rundt i kategorierne til højre og finde det, I har brug for.

Jeg har netop opdaget, at en eller anden har lavet en blog, som hedder mitparis.com, og altså kopieret mit blognavn. Det er ikke videre opfindsomt at lægge sig så tæt op ad andre, men det kan jeg ikke gøre noget ved. Blot skal det her slås fast, at jeg INTET har med den blog at gøre. Jeg har kun denne, som jeg lover genoptage på fuld skrue, når jeg har fået hovedet op af vasketøjet!!

Og husk, Paris er altid en god idé!

 

 

5 responses to “Barsel – men brug bare bloggen imens!!

  1. TILLYKKE !! Dejligt det endte godt for dig og de små.

    Jeg skal til Paris,Marais 29.august og har allerede planlagt en del i.h.t. dine bøger og bloggen her.

    ;O) Helen

  2. Tillykke🙂, vil følge med i dine indlæg selvom jeg godt kan forstå de begrænses… Har du et tip til et godt nytårssted. Gerne både med lækker mad og vin og musik+dans, så man ikke skal flere steder. Skal afsted til nytår med min mand. Mh Malene

  3. Tillykke!
    Tak for den dejligste blog om Paris, sidst jeg var afsted var alle råd fra din side med til at gøre Paris til en absolut yndlingsby. Vil nu benytte mig af dine fantastiske råd endnu engang hvor jeg skal afsked.
    Endnu engang tak!

    Vh Maria Olsen

  4. Du har sikkert nok at se til. Det er jo alligevel en ordentlig mundfuld med to ad gangen. Men stort tillykke med dem.
    Min kæreste og jeg er i Paris i øjeblikket og vi har meget stor glæde af dine gode tips. Vi er kommet mange steder i byen, hvor vi aldrig har været tidligere. Jeg vil lige dele en restaurant, som vi lige har været på. Seraphin i 6. arr. nær Odeon, 5 rue Mabillon. http://www.leseraphin.fr. Virkelig dejlig mad til rimelige priser. Hyggeligt og med en dejlig stemning. Vi fik en fantastisk burger og en vidunderlig italiensk salat. Gode råvarer og veltillavet. Alt hvad der blev båret ind til de mange gæster, så dejligt ud.
    Vh. Hanne

  5. Hej Louise
    Vil bare lige sige, at det er mig som i sin tid (ved en fejl) kom til at kalde min pariserblog mitparis.com. Jeg var meget inspireret af din fantastiske blog, og kom ved at fejl til at købe domænet mitparis.com
    Jeg har det dog ikke længere, og min blog har et andet navn.
    Jeg vil som sagt bare sige, at det var ikke min mening at kopiere dig eller hvad du laver.
    Jeg er bare en fan af Paris ligesom du🙂
    Vh Emilie

Skriv et svar

