Totaldesign – og badekar med koskind

Jeg fortsætter min tour d’hôtel, og denne gang er vi ovre i den lidt dyrere, totalt-designede ende.

Seven Hôtel er indrettet af fire forskellige designere, og hvert værelse, hver suite er forskellig, nogle næsten lidt kinky. Her er sorte vægge, fritsvævende senge og badekar beklædt med koskind. Et par af suiterne har pejs for enden af sengen.

Hotellet ligger dejligt, klos op ad Latinerkvarteret og et smut fra handelsgaden rue Mouffetard. Lækker morgenmad – masser af kager!

Dobbeltværelser fra 167 euros pr. nat – hvis du er heldig.

2 responses to “Totaldesign – og badekar med koskind

  1. Koskind i badekaret det lyder godt nok viiiiiildt!

  2. Hej Louise
    Jeg besöger Paris om to uger og har brugt den sidste time på at trawle din blog igennem – tak for inspirernde läsning!
    Jeg var i Paris med min käreste sidste år og havde din bog “Paris Mon Amour” med, og den gav os mange fine oplevelser. Ikke mindst middag på restauranten med dino-skelettet i loftet var cool!
    I år rejser jeg med mine to söstre for at fejre min födselsdag med maner, og jeg vil höre, om du kan anbefale en god restaurant til os.
    Vi vil gerne spise traditionel fransk, noget med möre böffer, tyk bearnaise-sauce og god rödvin. Jeg synes, at Le Comptoir du Relais lyder fantastisk, men så vidt jeg kan se på hjemmesiden kan man ikke bestille bord. Jeg tör ikke tage chancen og bare troppe op fredag aften.
    Jeg vil blive meget glad for et tip. Gerne i gåafstand fra Notre Dame, hvor vi bor (ja, ved godt at du ikke bryder dig om st. Michel, men vi har lejet en fantastisk lejlighed gennem Airbnb og synes det er et hit at bo så centralt :-))
    mange hilsner Katrine, som gläder sig urimeligt meget til at kysse Paris igen

Skriv et svar

