Lejlighed til leje i Paris…til sommer

Kender du nogen? Spørgsmålet kommer igen og igen her på bloggen. Folk vil vide om jeg kender nogen, som lejer en lejlighed ud i Paris. Som regel for en kortere periode.

For det meste må jeg melde pas. Men forleden annoncerede Tine pludselig på facebook, at hun og Philippe gerne lejer deres ud i juli og august, så jeg iler med muligheden.

Lejligheden ligger i rue du Faubourg Poissonnière i det 9. arrondissement op mod Barbès, og jeg har lovet Tine at skrive, at det er et ret ‘livligt’ kvarter og at det altså på ingen måde er hotelagtigt.

Men jeg kender lejligheden og synes, den er skøn. Det er en atelierlejlighed med plads til 4 personer, og Tine skal have 900 euros pr. uge. Hvis du er interesseret kan du maile hende på tiby@information.dk

Se lejligheden her

2 responses to “Lejlighed til leje i Paris…til sommer

  1. Hejsa,

    Her er endnu en ‘kender du nogen…’ forespoergsel, for jeg har brug for en lejlighed i paris fra 1 januar 2012 til 30 juni 2012, saa det er en lidt laengere periode end du er vandt til. Jeg taenkte, det var forsoeget vaerd.

    Venlige hilsner,

    Lise

  2. Hanne Rützou

    Stort og hjerteligt tillykke, Louise, med nummer fire og fem. Imponerende!
    Jeg hedder Hanne Rützou, vi gik på Journalisthøjskolen sammen og jeg har tidligere haft stor fornøjelse af din Pariserbog – men den kan ikke løse mit nuværende dilemma:
    Hvor finder vi en lejlighed i Paris eller i udkanten med fire soveværelser, 9 dage i juli? Vores tre sammenbragte børn har det godt med hinanden, men alder og køn kombinationen gør det mest realistisk at satse på chambre separee. Suk!
    Har du et bud?
    De bedste hilsener
    Hanne

Skriv et svar

