FERIE!!! – men brug bare bloggen – og byen – imens

Kære alle,

Her er det blevet tid til ferie. Afsted til Ile de Ré på den franske Atlanterhavskyst, hvor vi har lejet det samme lille  fiskerhus som sidste år. Hvor vi klodser bilen op og cykler rundt i tre uger, ud over marsklandet, mellem salt- og østersbassiner, ud til fyret og de hvide strande. Fanger krabber og sommerfugle med ungerne, går på marked og mødes med Michaels søster og resten af den pukkelryggede, som også lejer hus derude.

Så altså, langt væk fra Paris og computeren. Ingen nye blogskriverier i næsten fire uger, pardon! Men brug endelig bloggen imens. Søg i kategorierne til højre og find, hvad du skal bruge. Og frygt ikke. Fra slut august er jeg hjemvendt med fregner på næsen og saltvand i håret, klar til et nyt år med min blog og min by.

KH Louise

One response to “FERIE!!! – men brug bare bloggen – og byen – imens

  1. Gunja Normann Olsen

    Kære Louise.
    Jeg er et par gange faldet over din herlige blog. Skøn læsning. Jeg har lige været i Paris med min dejlige mand og et par amerikanske venner og vi har haft det skønt. Vores bedste madoplevelse vil jeg gerne dele med dig og alle andre her. Den italienske restaurant Il Sorrentino, 4, rue de Monttessuy, Paris 7éme, lige ved Eiffeltårnet. Vidunderlig mad og fantastisk hygge. Bl.a. serverer man en pasta, som bliver flamberet med Armagnac i en hel (ja, en HEL) parmesanost, hvor osten bliver skrabet af bund og sider mens flammerne smelter den. Fantastisk. Hvis du ikke kender denne restaurant, synes jeg du skulle prøve den. Vi var der to gange på 5 dage. Mange efterårshilsener.

Skriv et svar

