Kære 10.000 blogspottere!

Så rundede jeg de første 10.000 bloglæsere igår! Efter ti måneder med mitparis.dk. Lidt af en mærkedag, og meget, meget opmuntrende. Måske er det ikke stort i forhold til så mange andre blogs, men i betragtning af, at jeg aldrig har gjort reklame noget sted, udover to gange på facebook, så synes jeg selv, det er ganske fint.

De fleste finder mig via google, og rigtig mange, kan jeg se, klikker sig videre til hoteller, restauranter og oplevelser, som jeg skriver om. Det er godt, for det betyder, at I har fundet noget, I kunne bruge. Så virker min blog som det, den var tænkt som: En levende guide.

Bare kunne jeg tænke mig, at I også begynder at skrive noget mere. I starten fik jeg rigtig mange kommentarer, men de er paradoksalt nok tyndet ud i takt med, at besøgstallet på bloggen er vokset?! Meget mærkeligt – og ærgerligt. For jeg forlanger ikke at få feedback på mine indlæg, men det ville være super, hvis I også gider fortælle, hvad I har oplevet i Paris. Så bloggen bliver en en udveksling for Paris-elskere og mere end bare min monolog.

 Jeg glæder mig til 2010, til at dyrke nye steder op i Paris. Til april kommer min tredje guide, som jeg lige har skrevet færdig, og som igen har sendt mig ud i sjove afkroge og lommer af byen. Men mere om det til den tid

KH Louise

5 responses to “Kære 10.000 blogspottere!

  1. Hej – jeg er som sikkert mange andre meget imponeret af din viden om Paris og meget begejstret for alle dine gode tips.
    Jeg har selv boet der i længere perioder gennem mange år, og skal nu for første gang vise byen til mine tre små børn. Vi har efter dit gode råd booket en lejlighed i Le petit Chatelet – blev efterfølgende lidt betænkelige ved adressen – men stoler på dit råd, og kender i øvrigt området omkring ganske fint, så helt “forbudt for børn” kan det forhåbentlig ikke være…vender tilbage, når vi har været der…

  2. Jeg er vild med din side og glæder mig til at læse din nye bog – så kan jeg få nogle tips inden jeg skal til Paris igen. Var dernede 3 gange sidste år.
    Næste gang vil jeg prøve Hotel des Grandes Ecoles.

  3. Kære Louise.
    Dejlig informativ blog du har om det skønne Paris:-) Jeg er så heldig netop at have fået tildelt en plads for det kommende efterårssemester på universitetet Dauphine, og er derfor på udkig efter et godt sted at bo – har du nogle tips til fund af ‘billige’ studieapts, hvor beliggenheden er af høj prioritet?

    MVH.
    Simone

  4. Ihhhh – din blog har været ‘hovedperson’ her i huset HELE weekenden. Min søn på 14 har proklameret, at han IKKE vil konfirmeres. Hans far og jeg har tilbudt ham en lille rejse istedet – og valget er faldet på ….. – PARIS! (Skønt:-)
    Vi har mailet et par af de hoteller, du anbefaler for at høre om der er ledigt når vi skal afsted (21. maj – 26. maj). Vi har bsluttet at lede i latinerkvarteret – håber, det er den rigtige beslutning?!

    Tak for din skønne blog:-)

    KH
    Christina

Skriv et svar

