Velkommen til Mit Paris

copie-de-louise-sandager_08_16

Det er den første dag i mit nye blogliv. Efter i årevis at have skrevet om Paris til en stribe danske medier, udgav jeg i 2007 guiden Paris Mon Amour! på forlaget Gyldendal. En romantisk guide lykkeligt barberet for alle pligtadresserne og i stedet fuld af mine steder. Den lille bistro nede om hjørnet, min morgenkaffebar, det hemmelige Bourgognekøkken med røvbaldegardinerne og biografen ude ved kanalkajen i det 19. arrondissement.
Guiden blev øjeblikkeligt en succes, og det sagde mig, at min intuition havde været rigtig: Danskerne vil gerne noget andet og mere end de sædvanlige æselstier.

forside

Lige siden min bog udkom er jeg blevet bombarderet med forespørgsler og e-mails fra danskere, som skal til Paris, og som gerne vil have et fif til et lille hyggeligt hotel ved Seinebredden eller adressen på en sjov kabaret.  Jeg prøver at hjælpe dem alle så godt jeg kan, men så var det jeg fik tanken: Hvorfor ikke lave en side for jer alle sammen, hvor I kan  lade jer inspirere, klippe og plukke i mine tips.

louise-fleischer-sandager

Endnu er der ikke så meget på siden, men jeg lover, at der hurtigt skal blive fyldt på. Så drop ind af og til, når du savner lidt Pariserduft og få de sidste nye steder med.

Skriv et svar

